IFA Berlin 2019: TP-Link extinde gama de produse Smart Home și lansează un nou brand care oferă soluții accesibile pentru o casă inteligentă
TP-Link, lider global în furnizarea de echipamente de rețea pentru utilizatorii individuali și mediul de afaceri, lansează la IFA Berlin noua generație de produse Smart Home.
Becurile Wi-Fi KL50 și KL60 sunt bazate pe designul becurilor tradiționale, așadar le oferă consumatorilor o gamă și mai variată de alternative și implementări practice. Un produs complet nou introdus în portofoliu este banda inteligentă KL430 light strip, datorită căreia consumatorii pot să-și dea frâu liber imaginației în ceea ce privește designul interior al locuinței lor. TP-Link prezintă, de asemenea, și un nou brand pentru produse Smart Home entry-level, sub denumirea „Tapo”, dedicat clienților care își doresc soluții accesibile pentru o casă inteligentă.
Becurile Wi-Fi KL50 și KL60
Becurile Wi-Fi KL50 (Soft White) și KL60 (Warm Amber) au un design mult mai compact și pot fi cu greu diferențiate de un bec clasic. Aspectul lor industrial oferă o perspectivă clară asupra interiorului și asupra filamentului stilizat. Funcțiile acestora pot fi gestionate fie prin intermediul aplicației, fie prin comandă vocală, și pot fi ajustate în funcție de nivelul de luminozitate, consumând, în același timp, cu 80% mai puțină energie decât becurile clasice. Prin utilizarea aplicației Kasa Smart, acestea pot fi asociate în grupuri și pot fi aprinse și stinse automat, în funcție de un program prestabilit, pentru a simula prezența acasă, de exemplu.
KL430 Light stripes
Pentru prima dată în gama TP-Link, este disponibilă această bandă inteligentă pentru efecte luminoase multiple. Benzile au o lungime de doi metri și pot fi conectate în serie până la o lungime de zece metri, pentru iluminarea unei zone cât mai largi. Acestea sunt foarte flexibile și au atașată o bandă adezivă, în așa fel încât să poată fi aplicate pe suprafețe drepte sau cu margini rotunjite în cât mai multe feluri posibil. Banda KL430 se conectează simplu prin rețeaua Wi-Fi și poate fi gestionată prin intermediul unei aplicații sau cu ajutorul asistentului vocal, fiind compatibil cu Alexa și Google Assistant, fără a fi nevoie de un hub adițional sau de o altă interfață.
„Tapo” își face intrarea în rândul produselor accesibile Smart Home
„Tapo” este răspunsul TP-Link la cererea tot mai mare pentru soluții smart home care să fie cât mai simple și cât mai eficiente din punctul de vedere al costurilor. Primele produse lansate sub noul brand și expuse la IFA Berlin sunt camerele de supraveghere Tapo C100 și C200, dar și priza Wi-Fi Tapo P100. Mai multe produse entry-level din gamele de becuri Wi-Fi, camere de supraveghere și prize inteligente vor fi lansate în acest an.
Soluțiile de rețea ale TP-Link sunt expuse în cadrul IFA la Berlin, în perioada 6-12 septembrie, la Hall 17, standul 202.
Despre TP-Link
Fondat în 1996, TP-Link este furnizor global de produse și accesorii de rețea. Conform companiei de analiză a pieței IDC*, TP-Link este liderul pieței de echipamente WLAN și CPE broadband, cu distribuție în peste 170 de țări și sute de milioane de clienți în întreaga lume. Cu un portofoliu extins de produse stabile, performante și accesibile în domeniul rețelisticii și o experiență dovedită, compania își continuă evoluția cu produse adaptate stilului de viață conectat, care să răspundă cerințelor viitoare.
Pentru mai multe informații despre TP-Link, vizitați site-ul https://www.tp-link.com/ro sau urmăriți-ne pe:
- Facebook: facebook.com/TPLinkRomania/
- YouTube: https://www.youtube.com/TPLinkRomania