Angajamentul Microsoft față de clienți în perioada COVID-19
Într-un context în care COVID-19 continuă să afecteze oamenii și țările din întreaga lume, echipele de pretutindeni explorează opțiuni de lucru la distanță. Pe 2 martie, Jared Spataro, Microsoft 365 CVP a distribuit un e-mail de la Lily Zheng, angajată Microsoft China, despre experiența sa de a lucra de la distanță în timpul focarului COVID-19. În China, am observat o creștere de 500% întâlnirilor, apelurilor și conferințelor derulate prin intermediul aplicației Teams și știm că în multe alte locuri din lume se observă o creștere semnificativă a lucrului la distanță.
Pentru Microsoft, preocuparea principală rămâne bunăstarea angajaților și sprijinirea clienților companiei în abordarea impactului asupra afacerilor în această perioadă provocatoare. Prin punerea la dispoziție a Teams pentru cât mai mulți oameni, sperăm să putem susține sănătatea și siguranța publică, făcând munca la distanță și mai ușoară.
Astăzi într-o postare pe blogul Microsoft 365, compania a detaliat modul în care persoanele și organizațiile pot accesa Teams gratuit și care sunt activitățile întreprinse pentru a asigura continuitatea serviciului în timpul unei utilizări sporite. De asemenea, recomandăm acest blog celor care doresc să afle mai multe informații și sfaturi despre modul de lucru de de la distanță cu Microsoft Teams.