tehnikonline.ro articole,blog,comunicat de presa Angry Birds 2 sosește în AppGallery și vine cu oferte pentru jucători

Angry Birds 2 sosește în AppGallery și vine cu oferte pentru jucători

București, 29 iunie 2021 – Huawei Consumer BG România anunță integrarea celebrului joc Angry Birds 2, dezvoltat de Rovio, în magazinul AppGallery, care se află într-o continuă expansiune. Aceasta este cea mai recentă listare pe platformă a unei companii majore dezvoltatoare de jocuri mobile, confirmând, astfel, nivelul de popularitate atins de magazinul AppGallery.

 

Tot luna aceasta, Playrix a anunțat lansarea pe AppGallery a noului său joc de restaurare, Manor Matters, în urma succesului de care s-au bucurat cele două jocuri anterioare, Gardenscapes și Homescapes.

„Dezvoltăm parteneriate cu unii dintre cei mai importanți dezvoltatori de jocuri din lume, iar pe măsură ce aceștia observă avantajele expunerii jocurilor lor la baza noastră vastă de utilizatori, crește și încrederea din partea altor studiouri și dezvoltatori.”, a declarat Wang Wei, Country Manager, Huawei Consumer BG România. „Sigur, acest lucru aduce beneficii și clienților noștri care au acces din ce în ce mai mult la jocuri captivante și inspiraționale din topul listelor lor de dorințe.”, continuă acesta.

Angry Birds, jocul descărcat de peste 4,5 miliarde de ori în întreaga lume, este recunoscut pe scară largă drept jocul care a adus gaming-ul pe dispozitivele mobile. Cu toate acestea, Angry Birds 2 a fost cel care a adus popularitate brandului, provocând utilizatorii să-și creeze turma supremă ca să învingă porcii și să salveze ouăle. Jucătorii își pot antrena abilitățile de mânuire a praștiei, iar acest lucru le accelerează creșterea în clasamentul de lider,  îi ajută să strângă mai multe puncte prin recrutarea păsărilor și pot participa la noi evenimente pentru a colecta pălării sezoniere.

 

Angry Birds 2 este primul joc dezvoltat de Rovio listat pe AppGallery. Pe lângă bucuria adusă de joc, utilizatorii Huawei vor putea să-și personalizeze telefoanele folosind Huawei Themes pentru a afișa branding-ul dedicat Angry Birds, în timp ce clienții Huawei care dețin noul smartwatch HUAWEI WATCH 3 vor putea accesa în curând fața de ceas Angry Birds.

Huawei oferă jucătorilor de Angry Birds 2, 50% cash back la prima tranzacție în joc și 20% la alte tranzacții.

„Suntem foarte încântați că Angry Birds 2 va fi disponibil de acum pentru milioane de jucători din întreaga lume, grație parteneriatului nostru cu AppGallery”, spune Miikka Lindgren, vicepreședinte Business Development, Rovio. „Misiunea Rovio este să aducă bucurie utilizatorilor și suntem încântați atunci când jocurile noastre și bucuria pe care o creăm ajung la un public nou. Sper că mulți jucători noi se vor distra pe cinste țintind porcii din Angry Birds, folosind toate opțiunile fantastice de joc pe care le punem la dispoziție.”

Huawei oferă suport complet pentru integrarea aplicațiilor

Huawei lucrează îndeaproape cu distribuitorii de aplicații pe tot parcursul procesului tehnic de a introducere a jocurilor pe AppGallery. Aceasta face parte din angajamentul Huawei față de toți dezvoltatorii și le permite acestora să înțeleagă avantajele masive și accesul crescut la utilizatori ale unui magazin de aplicații care este acum al treilea ca mărime din lume.

Fiind unul din magazinele de aplicații cu cea mai rapidă creștere din lume, AppGallery dorește să încheie parteneriate cu branduri și dezvoltatori de jocuri de top precum Rovio, ale cărui titluri atrag majoritatea publicului global. Acest lucru îi permite platformei să listeze un flux constant de conținut captivant, provocator și distractiv, conectând utilizatorii cu jocurile pe care le doresc, iar pe dezvoltatori la o bază de clienți nouă și neexploatată anterior.

Categoria aplicațiilor de gaming înregistrează cea mai mare creștere pe AppGallery, cu peste 500% mai multe jocuri disponibile acum pe platformă față de acum un an. Pe pagina de pornire AppGallery, compania a creat o filă separată dedicată jocurilor, lansată împreună cu noul design al magazinului de aplicații la începutul acestui an. Funcția le permite utilizatorilor să găsească rapid și ușor jocuri și conținut specific intereselor lor.

Ca parte a dezvoltării ecosistemului său, Huawei colaborează îndeaproape cu peste 4 milioane de dezvoltatori înregistrați pentru a aduce în mod constant conținut nou pe platformă, cu peste 134.000 de aplicații integrate acum cu HMS, platforma de servicii mobile a Huawei.

About AppGallery

AppGallery este un ecosistem inteligent și inovator, care permite dezvoltatorilor să creeze experiențe unice pentru consumatori. Unicul HMS Core permite integrarea aplicațiilor pe diferite dispozitive, oferind mai mult confort și o experiență mai lină, făcând parte din strategia largă “1+8+N” la Huawei.

Viziunea AppGallery-ului este de a face o platformă deschisă, inovatoare de distribuție a aplicațiilor, accesibilă consumatorilor, în timp ce protejează strict confidențialitatea și securitatea lor, și le oferă o experiență unică și inteligentă. Fiind una dintre primele trei piețe de aplicații la nivel global, AppGallery oferă o mare varietate de aplicații globale și locale în 18 categorii, inclusiv navigare & transport, știri, social media, și multe altele. AppGallery este disponibil în peste 170 de țări și regiuni cu peste 540 de milioane de utilizatori activi lunar la nivel global. Huawei a colaborat cu 4 milioane de dezvoltatori din întreaga lume, descărcările totale ajungând la 384,4 miliarde în 2020.

Pentru noutăți despre AppGallery, urmăriți-ne pe:

URL: https://consumer.huawei.com/en/mobileservices/appgallery/

Facebook: https://www.facebook.com/AppGalleryOfficialPage/

Twitter: https://twitter.com/AppGallery

Instagram: https://www.instagram.com/_appgallery/

YouTube:https://youtube.com/AppGallery

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/huawei-app-gallery/

Despre Huawei Consumer Business Group

Produsele și serviciile Huawei sunt disponibile în peste 170 de țări, deservind mai mult de o treime din populația lumii. Compania deține 14 centre R&D în țări precum Statele Unite ale Americii, Germania, Suedia, Rusia, India și China. HUAWEI Consumer BG este una din cele 3 filiale ale companiei și include telefoane inteligente, computere și tablete, dispozitive purtabile și servicii cloud, etc. Cu peste 33 de ani de expertiză în domeniul telecomunicațiilor, HUAWEI oferă tehnologii inovatoare pentru consumatorii de pretutindeni.

Pentru mai multe informații, vizitați: http://consumer.huawei.com/ro

Pentru noutăți despre Huawei Consumer BG, urmăriți-ne pe:

Facebook: https://www.facebook.com/huaweimobilero/

Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobilero/

YouTube: https://www.youtube.com/HuaweiMobilero

 

Despre Rovio

Rovio Entertainment Corporation este o companie globală care creează, dezvoltă și publică jocuri mobile care au fost descărcate până acum de peste 4,5 miliarde de ori. Rovio este celebră pentru brandul global Angry Birds, care a început ca joc popular pentru mobil în 2009, și a evoluat de la jocuri la diverse produse de divertisment și consum pentru acordarea licențelor de brand. Astăzi, Rovio oferă jocuri mobile și animații multiple și a produs filmul Angry Birds în 2016. Continuarea acestuia, Angry Birds 2, a fost lansată în 2019. Rovio are sediul central în Finlanda, iar acțiunile companiei sunt listate la bursa NASDAQ Helsinki cu codul de tranzacționare ROVIO. (www.rov

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *