tehnikonline.ro articole,comunicat de presa Huawei sprijină digitalizarea României prin conectarea școlilor la internet

Huawei sprijină digitalizarea României prin conectarea școlilor la internet

București, 9 decembrie 2021. Huawei a semnat un nou parteneriat cu Centrul Școlar pentru Educație Incluzivă Târgu Neamț și Consiliul Județean Neamț, prin care contribuie la digitalizarea instituției de învățământ.

Potrivit studiilor, nivelul de digitalizare din școlile românești este de doar 20%, iar, în acest context, accesul la tehnologie și dispozitive inteligente în centrele școlare dedicate copiilor cu nevoi speciale este mult îngreunat.

Parte a programului ”1000 dreams”, parteneriatul încheiat de Huawei cu CSEI Târgu Neamț constă în asigurarea de tehnologie Wi-Fi 6 pentru 11 săli de clasă,  fiecare cu un punct de acces instalat cu sprijinul Prime Telecom. Pe lângă o mai bună conectivitate la internet, copiii vor primi un dispozitiv IdeaHub pentru o experiență multimedia high-definition care îi va ajuta să se concentreze mai bine în clasă.

Connecting schools

”Anul trecut, împreună cu partenerii noștri, am demarat un nou proiect de conectare a școlilor la internet și suntem mai mult decât bucuroși că CSEI este acum a doua școală din proiect. Această conexiune va deschide o lume nelimitată de cunoștințe și posibilități de dezvoltare, ceea ce le va permite copiilor de la Centrul Școlar pentru Educație Incluzivă să aibă șansa unei educații mai bune și un acces mai ușor la informație”, a declarat George Zhang, CEO Huawei.

Centrul Școlar pentru Educație Incluzivă din Târgu Neamț este o școală pentru copii cu nevoi speciale care acordă o atenție deosebită activităților de instruire, informare și consiliere atât a părinților copiilor cu dizabilități, cât și a cadrelor didactice care interacționează cu elevii cu cerințe speciale. Școala funcționează cu 14 clase, începând cu clasa pregătitoare pâna la clasa a 10-a, și o grupă de grădiniță specială, totalizând un număr de 117 elevi.

”Suntem  recunoscători pentru sprijinul acordat Centrului Școlar pentru Educație Incluzivă Târgu Neamț de către Huawei România prin încheierea acestui acord. Cu ajutorul echipamentelor puse la dispoziție de Huawei, elevii școlii vor beneficia de ore mai interactive, ceea ce va facilita procesul de învățare și dobândirea de noi achiziții”, a spus Mădălina Ciubotaru, Vicepreședinte al Consiliului Județean Neamț.

Anul trecut Huawei a continuat proiectul 1000 Dreams prin conectarea la internet a Școlii Gimnaziale din Poboru, județul Olt, școală cu 142 de copii în ciclul preșcolar, primar și gimnazial, care provin din satele comunei – Poboru, Albești, Cornățelu, Creți, Seaca și Surpeni.

Huawei este un important furnizor global de infrastructură de tehnologie a informațiilor și comunicațiilor (TIC) și dispozitive inteligente. Compania are 194.000 de angajați și operează în peste 170 de țări și regiuni. Fondată în 1987, Huawei este o companie privată deținută integral de angajații săi. Cu soluții integrate în patru domenii cheie – rețele de telecomunicații, IT, dispozitive inteligente și servicii cloud – s-au angajat să aducă tehnologia digitală fiecărei persoane, locuințe și organizații pentru o lume inteligentă, complet conectată.

Portofoliul complet de produse, soluții și servicii Huawei este competitiv și sigur. Prin colaborarea deschisă cu partenerii ecosistemului, creează valoare de durată pentru clienți, fac eforturi pentru a oferi oportunități oamenilor, pentru a îmbogăți viața de acasă și pentru a inspira inovație în organizațiile de toate formele și dimensiunile. La Huawei, inovația se concentrează pe nevoile clienților. Compania investește masiv în cercetarea de bază, concentrându-se pe descoperiri tehnologice care duc lumea înainte. Pentru mai multe informații, vizitați Huawei online pe www.huawei.com sau urmăriți-ne pe:

http://www.linkedin.com/company/Huawei

http://www.twitter.com/HuaweiEUNews

http://www.facebook.com/HuaweiRO

http://www.youtube.com/Huawei

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *