tehnikonline.ro articole,comunicat de presa vivo devine sponsorul oficial şi smartphone-ul oficial al campionatului de fotbal FIFA World Cup Qatar 2022™

vivo devine sponsorul oficial şi smartphone-ul oficial al campionatului de fotbal FIFA World Cup Qatar 2022™

București, 28 septembrie 2022 – vivo anunță că a devenit Smartphone-ul Oficial şi Sponsorul Oficial unic din industria smartphone-urilor al campionatului de fotbal FIFA World Cup Qatar 2022TM. În aceeași zi, noul vivo X Fold+ a fost lansat în China, fiind primul smartphone pliabil oficial din istoria de 118 ani a Federaţiei Internaţionale de Fotbal (FIFA). Oferind tehnologie de top pentru ecranul pliabil şi un pachet office eficient, vivo X Fold+ va fi prezent la meciurile campionatului mondial de fotbal din Qatar 2022 şi va contribui la pregătirea şi organizarea evenimentului. Ca sponsor oficial unic din industria smartphone-urilor al campionatului de fotbal FIFA World Cup Qatar 2022™, vivo va conecta fanii fotbalului din toată lumea pasionaţi de acest sport minunat, folosind tehnologii de top pentru a marca fiecare moment special.

În 2017, vivo a semnat un contract de sponsorizare pe 6 ani cu FIFA, iar evenimentul de anul acesta din Qatar reprezintă al doilea campionat mondial sponsorizat de companie. vivo îşi doreşte să contribuie la susţinerea fotbalului pe termen lung.

vivo_FIFA World Cup Qatar 2022™

Fiind unul dintre cele mai vechi sporturi, fotbalul este foarte iubit în toată lumea. Acesta presupune lucru în echipă şi un efort comun pentru atingerea aceluiaşi scop. Indiferent de rasă, identitate şi vârstă, fotbalul are întotdeauna puterea de a aduce împreună oameni din diverse medii, stabilind legături emoţionale puternice şi eliminând bariere.

vivo şi-a început extinderea globală în 2014, iar acum este prezent în peste 60 de ţări şi regiuni din lume. vivo a avut întotdeauna o abordare orientată spre client şi doreşte să folosească tehnologii inovatoare pentru a oferi smartphone-uri şi alte produse excelente pentru utilizatorii din toată lumea. Construind conexiuni la nivel global, vivo s-a remarcat datorită faptului că oferă utilizatorilor experienţe excelente cu ajutorul inovaţiilor tehnologice. Cu peste 400 de milioane de utilizatori vivo activi şi o audienţă globală estimată la 5 miliarde de spectatori pentru campionatul de fotbal FIFA World Cup Qatar 2022™, vivo şi FIFA se bucură să se poată conecta cu publicul care împărtăşeşte aceeaşi pasiune pentru fotbal.

vivo consideră că sporturile şi tehnologiile au o filosofie similară: îi ajută pe oameni să trăiască mai bine prin perfecţionare şi inovaţii continue. Ca sponsor, vivo va avea rolul de a ajuta FIFA să găzduiască un eveniment deschis şi incluziv pentru oamenii din toată lumea. În calitate de sponsorul oficial unic din industria smartphone-urilor al campionatului de fotbal FIFA World Cup Qatar 2022™, vivo îi invită pe utilizatori şi pe fanii fotbalului din toată lumea să înregistreze momentele deosebite şi să le împărtăşească cu familia şi prietenii.

În timpul campionatului de fotbal FIFA World Cup Qatar 2022™, vivo va oferi smartphone-uri flagship personalului FIFA World Cup pentru a finaliza pregătirile cu ajutorul tehnologiilor de ultimă generaţie şi pentru a surprinde momentul în care campionii primesc Cupa Mondială.

De asemenea, vivo va lansa campania #vivogiveitashot în timpul campionatului de fotbal FIFA World Cup Qatar 2022™ pentru a sărbători evenimentul. Pe parcursul acestei campanii, vivo îşi doreşte să surprindă momente superbe şi impresionante şi să arate curajul oamenilor care nu se tem de provocări. Compania consideră că această campanie va oferi oamenilor din toată lumea puterea de a-şi demonstra pasiunea pentru fotbal la campionatul FIFA World Cup Qatar 2022™.

Despre vivo

vivo este o companie de tehnologie care creează produse excelente, cu valoare bazată pe design, oferind astfel dispozitive și servicii inteligente. Compania își propune să construiască o punte între oameni și lumea digitală. Prin creativitate unică, vivo oferă utilizatorilor o viață mobilă și digitală din ce în ce mai convenabilă. Urmând valorile esențiale ale companiei, care includ Benfen *, orientate spre design și utilizator, dar și pe invățarea continuă și spiritul de echipă, vivo a implementat o strategie de dezvoltare durabilă, cu viziunea de a deveni o corporație de clasă mondială sustenabilă și durabilă.

În timp ce recrutează și dezvoltă cele mai bune talente locale pentru a livra excelență, vivo este susținut de o rețea de centre de cercetare și dezvoltare în Shenzhen, Dongguan, Nanjing, Beijing, Hangzhou, Shanghai și Xi’an. vivo se concentrează pe dezvoltarea tehnologiilor de ultimă generație pentru consumatori, inclusiv 5G, inteligență artificială, design industrial, sistem de imagistică, și alte tehnologii emergente. vivo a înființat, de asemenea, o rețea inteligentă de producție (inclusiv centrele autorizate de vivo), cu o capacitate anuală de producție de aproape 200 de milioane de smartphone-uri. În prezent, vivo și-a extins rețeaua de vânzări în 60 de țări și regiuni și este iubit de peste 400 de milioane de utilizatori din întreaga lume.

*„Benfen” este un termen care descrie filosofia „să facem lucrurile corect şi să le facem bine”, aceasta fiind descrierea ideală a misiunii vivo de a crea valoare pentru societate.

Pentru noutăţi despre vivo, accesaţi https://www.vivo.com/ro.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *