Samsung este numărul 1 în clasamentul Top Social Brands
Săptămâna trecută a avut loc cea de-a 11-a ediție a Top Social Brands, organizată de BIZ, eveniment care aduce în atenția publicului clasamentul celor mai active branduri în mediul digital, în care Samsung s-a clasat pe primul loc.
Clasamentul este realizat în urma unei analize complexe a activităților desfășurate de branduri în social media, în intervalul aprilie 2018 – aprilie 2019 și premiază acele branduri care inovează prin activitățile de marketing, prin proiecte speciale cu influenceri și prin proiecte desfășurate în social media.
Clasamentul Top Social Brands 2019 a rezultat în urma ponderării rezultatelor înregistrate de branduri în trei clasamente preliminare:
– Topul ZeList (apariții și viewership) – 20%
– Topul Unlock Market Research, rezultat în urma unei cercetări specifice derulate pe baza a 800 chestionare online (reprezentativ urban all, 18-55 ani, utilizatori de social media) – 30%
– Topul Biz realizat pe baza chestionarelor completate de companii și a cercetării proprii asupra social media – 50%.
„Suntem mai mult decât onorați de faptul că anul acesta Samsung se situează pe primul loc în acest clasament. Acest rezultat se datorează mixului de proiecte diverse pe care le-am implementat pe diferite canale, dar și a strategiei noastre de a comunica integrat produsele pe care le oferim consumatorilor, fie din categoria IM (Galaxy A, Galaxy S, wearables), cât și CE (gama QLED). Au cântărit la fel de mult și proiectele pe care le-am gândit și implementat alături de brand ambassadorii Samsung, acei oameni dragi nouă care înțeleg și transmit mai departe filosofia de brand a Samsung. Cu ajutorul lor, am creat pentru fanii și utilizatorii Samsung experiențe atât offline, cât și online”, a declarat Ioana Mârzac-Sigarteu, Corporate Communication Manager, Samsung România.
Samsung înțelege importanța social media în viețile noastre, motiv pentru care căută să ofere acele experiențe cu adevărat relevante pentru utilizatorii săi și să comunice diferit în funcție de specificului canalului (de exemplu, pe Instagram pune accentul pe design-ul produselor, pe Facebook îmbină prezentarea specificațiilor tehnice cu aspectele ce țin de lifestyle și se adresează unei audiențe mai largi etc).
Samsung e mereu în căutarea celor mai ingenioase modalități de a-și inspira comunitățile, de a aduce tehnologia mai aproape de oameni și de a le arăta prin campanii creative că #dowhatyoucant nu este doar un simplu slogan, ci un motto după care se ghidează în fiecare zi.