Florarii online – beneficii si utilitate
Detinerea unei florarii este o oportunitate de a te bucura de o cariera cu adevarat creativa. A detine orice fel de afacere implica o munca considerabila si o multime de ore in munca. Pentru a conduce un magazin de flori, ai nevoie de experienta nu numai cu aranjarea florilor, ci si un bun simt al afacerii si poate chiar un fundal in modul de planificare a evenimentelor. Daca conduci un magazin cu dimensiuni mai mici, mainile tale sunt implicate in fiecare aspect al conducerii companiei.
Organizarea si livrarea
Cea mai logica datorie de serviciu a proprietarului unei florarii este punerea la punct a aranjamentelor de flori. Este posibil sa ai ochiul format pentru aranjarea artistica a florilor in cadrul unui eveniment, sau este necesar sa urmezi cursuri pentru a-ti regla abilitatile. Oricum, o buna parte din zi o vei petrece citind comenzile clientilor, hotarand ce tipuri de flori arata bine impreuna si creand ceva frumos de care oamenii sa fie mandri sa afiseze. Dupa crearea capodoperelor, majoritatea sfarsesc prin a fi livrate, lucru pe care il faci singur sau angajezi o persoana care sa se ocupe de acest lucru in totalitate.
Angajarea persoanelor responsabile in fiecare compartiment
Ca proprietar al unei florarii, esti responsabil de angajarea persoanelor care sa te ajute in conducerea afacerii, facilitand lucrurile care iti creau probleme. Este posibil sa ai nevoie de cineva care sa raspunda la telefon si sa ia comenzi sau sa ajute clientii in timp ce viziteaza magazinul pe care il detii. In perioadele agitate, cum ar fi Ziua Indragostitilor si Ziua Mamei, te poti astepta ca intreg personalul sa te ajute sa faci si aranjamentele. Pe langa angajarea de noi angajati, ii instruiesti si pe acestia pentru a-si indeplini sarcinile de munca la standardele pe care le impui.
Comandarea consumabilelor
Magazinele florale au numeroase rechizite de care orice persoana are nevoie pentru a le avea la indemana. Ca proprietar, vei plasa noi comenzi pentru materiale. Evident, cea mai frecventa comanda plasata este pentru flori, deoarece sunt perisabile. Regleaza-ti abilitatile pentru a determina doar cate flori trebuie sa ai la indemana si pentru a le pastra proaspete, astfel incat sa reduci deseurile. Magazinele florale au, de asemenea, nevoie de livrari precum vaze, sarma, spuma, panglica si carti cadou, care sunt necesare pentru a face aranjamente frumoase, ca niste cadouri pentru altii.
Marketing
Fara suficienti clienti, magazinul tau floral nu va ramane in afaceri prea mult timp. Prin urmare, marketingul este una dintre cele mai importante atributii de serviciu pe care le vei avea ca proprietar de magazin floral. Poate vrei sa angajezi pe cineva pentru a crea materiale de marketing pentru tine sau pentru ati proiecta flyere care sa zica mai multe despre afacerea ta. Poti, de asemenea, sa analizezi difuzarea de reclame in ziare si sa plasezi cupoane in mesajele de plasare in masa.
De exemplu, buchetele de flori sunt cele mai cautate intr-o florarie, tocmai de aceea trebuie sa te asiguri ca ai toate cele necesare pentru realizarea acestora. Mai nou cosurile cu flori sunt la mare cautare si mai mult decat atat trandafirii criogenati in cupola au devenit un must-have anul acesta.