tehnikonline.ro Uncategorized Allview la IMWorld: Viitorul înseamnă interacțiune simplă și inteligentă

Allview la IMWorld: Viitorul înseamnă interacțiune simplă și inteligentă



Compania românească Allview a prezentat în cadrul târgului IMWorld din 3-4 octombrie de la Romexpo București mai multe soluții inteligente de tip B2B, care includ noutăți în materie de interacțiune a utilizatorului cu diverse device-uri.

AVI – un asistent vocal, mereu la dispoziția ta

Specialiștii de la Allview lucrează permanent pentru dezvoltarea asistentului vocal în limba română, previzionând pentru AVI un viitor în care aceasta va răspunde prompt dorințelor clienților în diferite medii.

Practic, în funcție de tipul de bussines, dezvoltarea și implementarea lui AVI va permite asigurarea unui serviciu de permanență, care le va veni în ajutor angajaților companiei, oferind informații și preluând comenzile clienților.

Următorii paşi ai asistentului vocal AVI

AVI va deveni un partener de nădejde în multe alte domenii. Industriile vizate în mod direct sunt comerț, turism, curierat, dar și zona hotelieră și de agrement.

AVI ar putea deveni un asistent de bază pentru cumpărături inteligente. Cu o simplă comandă vocală, tot ce necesită acum mai mult efort ar putea deveni un mod de viață. Exemple de comenzi transmise prin AVI: “Comandă o pizza”, “Cheamă un Taxi”, “Cumpără produsele din lista mea” etc.

AVI, partener de încredere al companiilor din industria HOTELIERĂ

Introducerea unor terminale comandate printr-un asistent vocal aduce multiple beneficii celor care activează în industria hotelieră. O recepție interactivă în hotel sau în locurile de agrement înseamnă reducerea costurilor cu salariile angajaților, dar și modelarea activității după preferințele clienților. Și beneficiile clienților sunt notabile: preluarea comenzilor se face 24/24, sistemul check in/check out se face rapid, eliminându-se timpii de așteptare, informațiile despre serviciile incluse în rezervare și extra sunt accesibile chiar din camera hotelului sau pensiunii etc.

AVI, un nou tip de ghid turistic

AVI devine un ghid turistic bine informat și bine ancorat în realitate. Îți indică drumul din punctul A în punctul B și îți prezintă obiectivele din locația ta de vacanță. Exemple: Ai ajuns la Biserica Neagră, construcție care a durat aproape 100 de ani, a început în 1377 şi s-a finalizat în jurul anului 1477. De la Biserica Neagră, mergi înainte și apoi virează la dreapta pe strada Dr. Ghorghe Baiulescu, iar în 5 minute vei ajunge la Poarta Schei”.

AVI, la dispoziția ta la CINEMA sau în AEROPORT

Un asistent care îți economisește timp și elimină cozile și aglomerația. Informațiile despre îmbarcare în aeroport devin mai accesibile ca oricând, iar anumite servicii se pot accesa instantaneu. (ex. La ce poartă trebuie să mă prezint pentru zborul de  Atena?). Principiul este similar la cinema, unde orice informație devine accesibilă fără nici cel mai mic efort (ex: Ce filme pentru copii sunt programate astăzi?)

Asistentul vocal AVI aspiră să devină un produs global, cu potențial până la 100 de limbi şi va face primii paşi către un stil de viaţă inteligent.

Terminale echipate cu softuri care îți personalizează pe loc comanda, de la SensyTouch

O altă soluție inteligentă de tip B2B a fost prezentată la IMWorld de partenerul Allview, SensyTouch. Noutatea prezentată de aceștia constă într-o soluție software/hardware  self-care și care permite personalizarea comenzii lansate de clienți  (ex: Meniu complex- cu un simplu touch clientul își crează meniul dorit: burger, salată, sos curry, apă plată).

Softul permite realizarea de cataloage online sau personalizare unui contract și devine un real ajutor în domeniul bancar, prestări servicii sau spații de agrement.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *